Aflevering 43: Playstation games en Kubernetes

Jan Stomphorst
Ronald Kers
Luister naar deze aflevering op jouw favoriete platform!
Apple Podcast Icon - Radio Webflow TemplateSpotify Icon- Radio Webflow TemplateGoogle Podcast Icon - Radio Webflow TemplateAnchor Icon - Radio Webflow TemplateSoundCloud Icon - Radio Webflow Template
Aflevering 43: Playstation games en Kubernetes
March 5, 2024
34
 MIN

Aflevering 43: Playstation games en Kubernetes

In Aflevering 43 verwelkomen we Peter Ton, de Online Tech Director bij Guerrilla, een gamestudio van PlayStation, en een ervaren professional die zijn sporen heeft verdiend bij toonaangevende bedrijven zoals Riot Games.

Samenvatting

In Aflevering 43 verwelkomen we Peter Ton, de Online Tech Director bij Guerrilla, een gamestudio van PlayStation, en een ervaren professional die zijn sporen heeft verdiend bij toonaangevende bedrijven zoals Riot Games. Met zijn uitgebreide achtergrond in de game- en telecommunicatie-industrie brengt Peter een schat aan kennis met zich mee.

Tijdens ons boeiende gesprek onthult Peter niet alleen hoe Guerrilla gebruikmaakt van cutting-edge DevOps-tools zoals Agones en Perforce, maar hij werpt ook een licht op zijn tijd bij Riot Games, waar hij betrokken was bij het creëren van een eigen orkestratietool. Deze op maat gemaakte tool heeft een cruciale rol gespeeld in het stroomlijnen van de infrastructuur en het verbeteren van de ontwikkelings workflow voor games bij Riot Games.

Met zijn diepgaande inzichten in zowel de game- als de tech-industrie biedt Peter ons een uniek perspectief op de evolutie van infrastructuur en DevOps in de gamingwereld, en de innovatieve oplossingen die worden gebruikt om complexe uitdagingen aan te pakken en grenzen te verleggen in de gameontwikkeling.

Mis deze exclusieve aflevering niet, waarin we dieper ingaan op de fascinerende wereld van game-infrastructuur en DevOps, met waardevolle inzichten van een industrieleider die zijn stempel heeft gedrukt op enkele van 's werelds meest invloedrijke gamestudio's.

Agones: Dedicated Game Server Hosting and Scaling for Multiplayer Games on Kubernetes
Guerrilla Games (guerrilla-games.com)
Game Development Software for Innovative Studios | Perforce
GitHub - IBM/core-dump-handler: Save core dumps from a Kubernetes Service or RedHat OpenShift to an S3 protocol compatible object store